Wydarzenia Search and Views Navigation
maj 2018
Mentoring – konsultacje indywidualne
Serdecznie zapraszamy na indywidualne konsultacje dotyczące Waszych programów mentoringowych. Zaproszenie jest otwarte zarówno dla tych, którzy już kończą bądź skończyli swój program warsztatowy, a jeszcze nie wybrali mentora (i chcieliby o tym porozmawiać), jak również dla tych, którzy dopiero zaczynają, ale już mają pomysł na swoją ścieżkę mentoringową (i chcieliby o tym porozmawiać) 😉 Chętne/chętnych prosimy o wpisywanie w komentarzu dogodnych godzin spotkania (w przedziale od 11 do 16). Anna Pietraszko, Anna Szczeblewska
Dowiedz się więcej »Toksyczna komunikacja w miejscu pracy
Słowo od trenera 🙂 Wyobraź sobie prężnie rozwijającą się firmę, która przeciwstawia się trudnościom na rynku i prze ku wspaniałej przyszłości, wyłożonej diamentowymi krawężnikami. Wyobraź sobie zespół. Sami herosi postępu i współpracy, działający niczym dobrze naoliwiona maszyna. Tak właśnie spółka "Hopeman i syn", zajmująca się obróbką diamentów, promuje się w internecie. Masz to? No to pora zejść na ziemię, bo pod płaszczem zgody i sukcesu kryje się toksyczne bagno, w którym trzy działy firmy toczą bezpardonową walkę o dominację. Nagromadzone przez lata waśnie będą musiały ujrzeć…
Dowiedz się więcej »„Dogonić młodych” – druga edycja
Praca z młodymi ludźmi od zawsze stanowiła wyzwanie. Charakterystyczna dla tej grupy potrzeba odrębności i buntu, połączona z poszukiwaniem własnych wartości, często jest dla nas – dorosłych – niezrozumiała. Dynamiczny rozwój technologii nie pozostaje bez wpływu na to wyzwanie. Kody kulturowe, role społeczne i style życia tracą swoje uniwersalne znaczenie. Wyłaniające się w tym procesie „plemiona” młodych wymagają odmiennego myślenia i specyficznego podejścia. Głównym celem seminarium będzie lepsze zrozumienie młodzieży i wychwycenie skryptów utrudniających pracę z nią. Podczas spotkania: przeanalizujemy…
Dowiedz się więcej »czerwiec 2018
Mentoring – konsultacje indywidualne
Po raz kolejny zapraszamy na indywidualne konsultacje dotyczące Waszych programów mentoringowych. Zaproszenie jest otwarte zarówno dla tych, którzy już kończą bądź skończyli swój program warsztatowy, a jeszcze nie wybrali mentora (i chcieliby o tym porozmawiać), jak również dla tych, którzy dopiero zaczynają, ale już mają pomysł na swoją ścieżkę mentoringową (i chcieliby o tym porozmawiać) 😉 Chętne/chętnych prosimy o wpisywanie w komentarzu dogodnych godzin spotkania (w przedziale godzinowym od 11 do 16). Anna Pietraszko, Anna Szczeblewska
Dowiedz się więcej »Kulturalny Marketing 1
Serdecznie zapraszamy na pierwsze spotkanie z cyklu: „Kulturalny Marketing”, podczas którego porozmawiamy o tym, od czego zacząć planowanie działań marketingowych naszej instytucji/organizacji. Tym pierwszym krokiem powinna być wiedza: o odbiorcach naszej oferty: ich preferencjach, potrzebach, potencjale – ale także o tym, o tym, kto do nas nie przychodzi, o opinii odbiorców na temat naszej oferty, o naszej marce, czyli o tym, jak jesteśmy postrzegani w otoczeniu, o naszej konkurencji, czyli o tym, z kim „rywalizujemy” o czas wolny potencjalnych odbiorców……
Dowiedz się więcej »Kulturalny Marketing 2
Po solidnej dawce wiedzy na temat tego, gdzie szukać informacji przydatnych do prowadzania działalności kulturalnej, zapraszamy na drugą część cyklu, podczas której dowiecie się, jak samodzielnie te informacje pozyskiwać. Z tego spotkania wyjdziecie z przekonaniem, że badacz/badaczka tkwi w każdym/każdej z nas 😉 Podczas warsztatu poznacie proste (i niewymagające dużych nakładów finansowych) techniki, dzięki którym: zmapujecie Waszych odbiorców, poznacie opinię odbiorców na temat Waszej oferty, dowiecie się, "jak Was widzą", dowiecie się, z kim „rywalizujecie” o czas wolny potencjalnych odbiorców (i czy zamiast rywalizować można współpracować).…
Dowiedz się więcej »Kulturalny Marketing 3
Zapraszamy na trzecie i czwarte spotkanie z cyklu "Kulturalny Marketing", które poprowadzą Beata Dubiel-Stawska i Magda Sadura. Słowo od ekspertek: Instytucje i organizacje kultury działają w niezwykle konkurencyjnym środowisku. Walczymy o czas, uwagę, zainteresowanie, uczucia i pieniądze ludzi, których uznajemy za ważnych dla nas, naszych programów, działań i idei. Obawiamy się mówić o zarządzaniu, marketingu, byciu korporacją, pracy projektowej, systemach informatycznych, generowaniu zysków, działalności gospodarczej. Podczas warsztatów otwarcie i bez lęku porozmawiamy o tym, jak działać profesjonalnie i efektywnie mimo ograniczeń finansowych, organizacyjnych i mentalnych. Pokażemy, jak na co dzień…
Dowiedz się więcej »lipiec 2018
Kulturalny Marketing 4
Zapraszamy na trzecie i czwarte spotkanie z cyklu "Kulturalny Marketing", które poprowadzą Beata Dubiel-Stawska i Magda Sadura. Słowo od ekspertek: Instytucje i organizacje kultury działają w niezwykle konkurencyjnym środowisku. Walczymy o czas, uwagę, zainteresowanie, uczucia i pieniądze ludzi, których uznajemy za ważnych dla nas, naszych programów, działań i idei. Obawiamy się mówić o zarządzaniu, marketingu, byciu korporacją, pracy projektowej, systemach informatycznych, generowaniu zysków, działalności gospodarczej. Podczas warsztatów otwarcie i bez lęku porozmawiamy o tym, jak działać profesjonalnie i efektywnie mimo ograniczeń finansowych, organizacyjnych i mentalnych. Pokażemy, jak na co dzień…
Dowiedz się więcej »wrzesień 2018
Niech żyje użyteczność! – czyli jak kształtujemy swój wizerunek poprzez materiały promocyjne
Prowadzenie: Joanna Tabaka Ile czasu poświęcacie na przyglądanie się swoim ulotkom, plakatom, gadżetom? Czy zastanawialiście się kiedyś, jak publiczność odbiera Wasze materiały drukowane i strony www? Podczas spotkania pochylimy się nad wyzwaniem, jakim jest przygotowanie użytecznego materiału promocyjnego. W grupach poddamy wnikliwej analizie swoje własne druki. Wypiszemy i omówimy wytyczne, które pomogą nam bardziej świadomie projektować nasze materiały promocyjne i zwiększać ich użyteczność. Poddamy namysłowi kwestię, czy nadal warto coś drukować i co warto drukować. W drugiej części przyjrzymy się…
Dowiedz się więcej »